Polityka prywatności SAFETY AT WORK MAŁGORZATA SIEG:

  1. Rozumiem, że Twoja prywatność jest dla Ciebie ważna, dlatego pragnę, abyś wiedział i rozumiał, jak i dlaczego firma SAFETY AT WORK gromadzi, wykorzystuje i udostępnia informacje o Tobie.
    Wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby uważa się za „Dane osobowe”.
  2. Poprzez wyrażenie zgody, zgadzasz się na zbieranie, używanie i dzielenie się informacjami zgodnie z Polityką Prywatności. W przypadku zbierania i wykorzystywania danych osobowych, chcemy zachować przejrzystość w zakresie podstawy i sposobu przetwarzania danych osobowych.

Administrator danych:
Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest SAFETY AT WORK Małgorzata Sieg, ul. Ludowa 42, 86-005 Białe Błota.

Bezpieczeństwo:
Podejmujemy uzasadnione środki, aby zabezpieczyć dane osobowe przed utratą, kradzieżą, niewłaściwym użyciem i nieautoryzowanym dostępem, ujawnieniem, zmianą i zniszczeniem. Wszystkie zbierane dane chronione są z użyciem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa.

Przetwarzanie:
SAFETY AT WORK zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z i na potrzeby oferowanych i realizowanych Usług. Przetwarzając dane osobowe, zbieramy informacje, które przekazujesz bezpośrednio nam, korzystając lub planując skorzystać z naszych Usług. W zależności od tego, której Usługi to dotyczy, możemy zbierać różne informacje o Tobie.

Cel i podstawa prawna przetwarzania twoich danych osobowych:
SAFETY AT WORK przetwarza Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą lub z Twoim pracodawcą lub zleceniodawcą, w tym do:

  • świadczenia, utrzymywania i ulepszania Usług;
  • zapewnienia właściwej obsługi Klienta;
  • obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);
  • kontaktowania się z Tobą, w celach związanych ze świadczeniem Usług.

Okres przechowywania danych:

  1. Twoje dane osobowe są przechowywane przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym podatkowych i rachunkowych, dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, archiwizacyjnych.
  2. Maksymalny okres przechowywania wynosi 10 lat od zakończenia wykonania umowy.
  3. Dane osobowe pozyskane w celach marketingowych oraz w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną przechowywane są do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Prawo dostępu do danych osobowych:
osoby fizyczne mają prawo dostępu do swoich danych, które jako administrator przechowujemy.

Prawo do sprostowania danych:
jeśli Twoje dane są nieaktualne lub nieprawidłowe. Prawo do usunięcia danych – jeśli Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub nie wyrazisz zgody na dalsze przetwarzanie danych.

Prawo do ograniczenia przetwarzania:
jeśli zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe, są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na czas pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych lub ich zgodność.

W przypadku wyrażenia chęci skorzystania z tych praw, prosimy wysłać e-maila na adres: biuro@bezpieczniewpracy.pl

Skontaktuj się z nami:
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących Polityki Prywatności i przetwarzanych danych prosimy o kontakt pod adresem: biuro@bezpieczniewpracy.pl